Hans Erik havde en del følgere på sin butiks Facebook side, men havde problemer med at engagere følgerne. [PROBLEM]

Men 3 tips vendte hans forretning på hovedet! Lær hans hemmeligheder her. [ANTICIPATION]

 

For at gå viralt skal du skabe hype inden du lægger et tilbud op

Hans Erik havde en del følgere på sin butiks Facebook side, men havde problemer med at engagere følgerne. [PROBLEM]

Men 3 tips vendte hans forretning på hovedet! Lær hans hemmeligheder her. [ANTICIPATION]

 

 

Konkurrencer med begrænsninger har lettere ved at gå viralt

Hans Erik havde en del følgere på sin butiks Facebook side, men havde problemer med at engagere følgerne. [PROBLEM]

Men 3 tips vendte hans forretning på hovedet! Lær hans hemmeligheder her. [ANTICIPATION]

 

Gør det nemt og lad de værktøjer der findes, gøre alt arbejdet

Hans Erik kom aldrig igang fordi han troede at man skulle planlægge årshjul og strukturere alle tiltag langt frem i tiden.

Først da han bare satte sig små mål som: “hver onsdag bruger jeg en halv time på et Ja tak-tilbud” – begyndte der at ske noget.

Hans råd: “Tag én ting ad gangen og leg dig frem. Du bliver ikke 100-meter mester første dag, men lad vær med at overtænk det: Start småt ud og se om det er noget for dig.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *